hanneinvilnius.reismee.nl

les

Labas,

En wij hier maar denken van ooooh het gaat hier zo simpel zijn, maar dat is vandaag ons toch wel tegenbewezen.(ok dit is geen fatsoenlijke zin maar jullie zullen het wel snappen). Vandaag had ik mijn eerste les helemaal alleen, frans, want Cédric moet dit niet volgen aangezien hij vloeiend frans spreekt ! We zaten met 4 personen in de klas, en er moest niemand meer bijkomen. Het was echt ontzettend saai, want bij elke zin gaf de lector 5 minuten uitleg omdat ze dacht dat ik het niet begreep... was waarschijnlijk wel lief bedoelt maarja. Daarna hadden we onze 1e les mathematics of finance, wat ontzettend moeilijk is om te begrijpen van een lector die gebrekkig engels praat, maar met wat moeite moet dat wel lukken. Tourism organisation was wel heel erg interessant, we hebben vooral wat gediscussieerd over toerisme. En om onze dag af te sluiten hadden we litouws, man man man wat een taal... Tot nu toe lukt het me echt nog niet om het vanbuiten te kunnen maarja wat wil ik ook na 2 lessen ! Het huiswerk begint ondertussen ook wel op te stapelen wat minder leuk is natuurlijk, maar dat hoort erbij. Toen we naar huis gingen (eindelijk, na 6u op school te zitten) konden we een echte 'de lijn' bus nemen ! Wat deed dit even deugd, even terug denken aan België, echt zalig !
Gisterenavond zijn we met een deel van onze bende gaan schaatsen in het shoppingcentrum. Het was echt raar dat ik niet ben gevallen ( ik lieg niet !!!), ik kon het nog vrij 'goed' voor al een 3tal jaar niet geschaatst te hebben. En ja ik ben trots op mezelf !:)
Morgen gaan we met iedereen pizza eten en daarna opstap gaan(hopelijk geraken we deze keer wel in de stad). Maar hier zullen jullie nog wel iets horen.
De foto's van het schaatsen heb ik nog niet gekregen van de nederlanders, maar die volgen ook nog wel !

Kus

Reacties

Reacties

koen

Het ziet er naar uit dat je het daar naar je plezier hebt!!
Girl enjoy every minute of it.

Als ik hier zelf men handen niet vol had, kwam ik zeker een bezoekje brengen
dikke dikke x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!