hanneinvilnius.reismee.nl

april=bezoekmaand

mijn hondenbeet

Reacties

Reacties

mama

Ik vind dat uw been er echt niet goed uit ziet.Ik maak me toch een beetje zorgen.
Ik ben vandaag even bij Rita en Michel geweest.Het waren toch spannnende momenten geweest voor hun allemaal maar wel een grote opluchting dat hij uiteindelijk thuis geraakt is.Wat voor nog duizende toeristen niet het geval is.Thomas zijn oma dacht dat hij ginds in het gevang zat,ze hadden haar gezegt:Thomas zit vast waaruit zij begreep dat hij iets mispeuterd had.Voor meter en patrick vind ik het ook zo erg.Die stomme vulkaan he!!!!

Dikke knuf
mama

hanne

haha dat van de gevangenis vind ik wel grappig anders !:D mijn been is helemaal niet zo erg !! het doet geen pijn en geen rode streep en het is geen harde schijf, dus er is nix mis mee !
En voor meter en Patrick vind ik het ook jammer, had er mij wel op verheugd ! dus ze dan maar de groetjes !
X

mama

het wil vandaag precies niet lukken via skype.daarom probeer ik het weer via jouw blog en tussen de klanten door want ik heb terug wacht.Alles goed ginds?
Voor Nele is het deze week spannend, nu donderdag heeft ze haar thesis verdediging.Dus dat wordt duimen ook vanuit Vilnius!!!Hoe is het met de studies bij jullie.Kunnen jullie al een mondje russisch en lithouws praten?Is de mama van Charlotte al kunnen vertrekken of kookt ze nog steeds voor jullie?
Voila weer een patient geholpen tussen 2 regels door!
Hou je goed,oh ja nonkel Toon was jarig de 19de april!
nog een dikke dikke dikke dikke knuf van mij

Hanne

je mag me ook gewoon e-mails sturen, dan hoeft niet iedereen dit te lezen:) Ja heb met nele gepraat ! ik ga duimen !
met onze studies is alles in orde eh ! Er zijn net 5 nederlanders van dat project gearriveerd, daar zijn we nog bij gaan zitten.
De mama van charlotte heeft met een Duitser een busje gehuurd tot in Berlijn en daar heeft die kerel een auto gehuurd op zijn zaak en hun naar Dusseldorf gebracht waar iemand vanBelgie hun zijn komen ophalen.
Nonkel Toon ben ik niet vergeten hoor ! ;)
Dikke knuf terug !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!