hanneinvilnius.reismee.nl

Weekendje Tallinn

Laba diena,
Zoals de meeste onder jullie al te horen hebben gekregen (maar nu moeten,mogen lezen) zijn we vorig weekend van 7 tot 9 mei richting Tallinn vertrokken. Maar dit ging niet zo vlot, want de dag ervoor hebben we gefeest omdat Charlotte terug richting Belgie vertrok de 7e mei ! Het opstaan om 6u was toch wel wat moeilijk maar uiteindelijk zijn we goed en wel op ons vliegtuigje (met nadruk op je ! een fokker 50, echt klein) geraakt. Ikzelf had wel wat schrik op dit vliegtuigje want het bewoog me echt wat te veel maarja na anderhalf uur waren we netjes in Tallinn geland. Het wederzien van mijn ouders was wel leuk ! Nadat we onze kamer hadden gezien zijn we in de regen richting de old town gegaan ! Echt een heel mooi stadje, mochten jullie ooit de kans hebben om er naar toe te gaan, naar onze mening zelfs de mooiste hoofdstad van de 3 Baltische staten.
Na heel lekker gegeten te hebben in een Middeleeuws restaurant zijn we vroeg gaan slapen, want we waren toch nog wat moe van de avond ervoor. Zaterdag terug de stad in, nu met wat meer 'zon', alle zonder regen. Veel mooie dingen gezien. 's Avonds weer gaan uiteten en naar een echt bierhuis geweest. Was een heel leuke avond. Zondag hebben we afscheid genomen van mijn mama en papa en zijn Cedric en ik nog in de stad gaan rondlopen. We hebben daar mogen genieten van een mini- festivalletje met als artiesten : kleine kindjes zingen, kinderen die opera zingen, zelfs de groep die gaat optreden op het euro-visiesong festival en nog anderen. De vlucht terug was ook heel goed. Voor de rest is er niet veel meer gebeurd, veel schoolwerk, bijna examens dus we moeten er gaan invliegen !
Tot horens !

Viso gero