hanneinvilnius.reismee.nl

het aftellen begint

Hallo iedereen,

dit is waarschijnlijk de laatste keer (voor mijn avonturen in Litouwenalleszins) dat ik hier zal schrijven.
Nog maar een 4-tal dagen en dan zijn we alweer terug in België wat toch ergens wel een beetje spijtig is. We hebben hier echt goede momenten gehad, maarja overal komt een einde aan. We zijn wel nog maar met 2 erasmussers hier in de hostel, maar we houden ons toch goed bezig. Litouwen is namelijk in de ban van Eurovisiesongfestival dus we zijn al met onze Litouwse vrienden naar de halve finales op groot scherm gaan zien en vanavond gaan we de finale zelf volgen. Aangezien dat België erdoor is en Litouwen jammer genoeg niet, hopen we op de sympathie van de Litouwers om op ons te stemmen:) Ook morgen komt Cédric's zus aan, dus dat gaat ook weer super worden. Maandag avond gaan we nog een laatste diner voorbereiden voor de mensen van international office en onze leerkracht engels en wat vrienden hier.

De examens zijn hier super verlopen, er is geen enkel vak dat we slecht hebben gedaan:) dat is wel eens fijn om heeeel goede punten te hebben (dat was lang geleden voor mij:)). Maandag heb ik mijn laatste examen : russisch. Dus iedereen mag zijn duimpjes omhoog steken en alle kaarsen branden die jullie hebben:) Nee normaal gaat dit ook geen probleem zijn hoor. Jullie zullen al onze verhalen waarschijnlijk nog wel horen als we terug thuis zijn !
Onze laatste dagen zijn aan het komen dus we gaan nog met volle teugen genieten, dus tot in België !

Dikke kus